Wyślij CV

oferta archiwalna

 

For our Client, leading global manufacturer of precision instruments, we are looking for:

Business Process Improvement Manager

location: Warsaw

Responsibilities:

  • Develop and maintain policies and methodologies related to Continuous Improvement within Department of Customer Operations 
  • Create and maintain database with improvement ideas and improvement projects to enable tracking the innovative ideas and calculating savings
  • Prepare, organize and execute Lean/ Six Sigma trainings
  • Facilitate Kaizens 
  • Identify areas of improvement, present trends and conclusions to management team 
  • Recommend solutions to improve productivity and achieve more efficient results 
  • Monitor process performance and improvements in key metrics
  • Identify, plan and implement key projects to improve quality, reduce cost, increase productivity 
  • Report productivity gains in line with the global guidelines
  • Lead, develop, and implement process changes to support the growing potential of the company

Position Requirements:

  • At least 3 years of experience in leading Continuous Improvement projects and process optimization in BPO/SSC
  • Knowledge of Kaizen, Lean and Six Sigma methodologies and strong performance management skills (Master Black Belt certification would be an advantage)
  • Economy or Business Administration Master Degree
  • Very good written and spoken English
  • Excellent communication and presentation skills
  • High level of problem identification, analysis and formulation of conceptual, technical and business solutions
  • Ability to influence others and move toward a common vision or goal
  • Flair for data and systems.

Our Client offers:

  • Stable employment conditions on the basis on contract of employment
  • Competitive salary
  • Attractive benefit package (extended medical care with dental package, MultiSport Card/Cafeteria program, wide scope of life insurance, language courses)
  • Interesting and challenging career path in a successful leading multinational organization
  • Ability to work with the newest IT technology and solutions
  • Flexible working hours and 5 days of home office per month
  • Possibility to work in an international and global environment
  • Opportunity to work with multicultural team
  • Possibility to use English on daily basis
  • Buddy Program, Fruity Wednesdays
  • Possibility to be a member of healthy team including: roller skates, football, volleyball, cycling or running

 

Zachęcamy do aplikowania na adres: klaudiakalecinska@hrc.com.pl
W CV prosimy zawrzeć poniższą klauzulę:
Zgoda na przetwarzanie danych osobowychWyrażam zgodę na przetwarzanie przez Grupa HRC S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Leszno 8/1, 01 – 192 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000372596, NIP 951-19-49-454, REGON 016099664, kapitał zakładowy 850 000 zł, moich danych osobowych tj. imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, adres e-mail, telefon kontaktowy, informacje o uzyskanym wykształceniu, dane o przebiegu zatrudnienia, dla celów przeprowadzenia procesów rekrutacji i powierzenia moich danych osobowych potencjalnemu pracodawcy.Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej znajdującej się poda adresem http://www.hrc.com.pl/pl/obowiazekinformacyjny/46 , w tym z informacją o szczegółowych celach i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.