Wyślij CV

                 Dla naszego Klienta, jednego z najbardziej nowoczesnych banków w Polsce, poszukujemy:


DORADCY KLIENTA ZAMOŻNEGO

MIEJSCE PRACY: KOSZALIN


Zakres obowiązków:

  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Zarządzanie i rozwój portfela Klientów
  • Identyfikowanie potrzeb Klientów i proponowanie adekwatnych rozwiązań finansowych
  • Rozwijanie działalności biznesowej banków sektorze Klientów zamożnych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub finansowe
  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży produktów inwestycyjnych
  • Zorientowanie na realizację celów biznesowych
  • Wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność, otwartość
  • Praktyczna znajomość MS Office
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Klient oferuje:

  • Pracę w przyjaznym środowisku
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy 
  • Możliwości rozwoju 

 

Zachęcamy do aplikowania na adres: klaudiakalecinska@hrc.com.pl

W CV prosimy zawrzeć poniższą klauzulę:

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Grupa HRC S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Leszno 8/1, 01 – 192 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000372596, NIP 951-19-49-454, REGON 016099664, kapitał zakładowy 850 000 zł, moich danych osobowych tj. imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, adres e-mail, telefon kontaktowy, informacje o uzyskanym wykształceniu, dane o przebiegu zatrudnienia, dla celów przeprowadzenia procesów rekrutacji i powierzenia moich danych osobowych potencjalnemu pracodawcy.
Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej znajdującej się pod adresem http://www.hrc.com.pl/pl/obowiazekinformacyjny/46 , w tym z informacją o szczegółowych celach i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.