Wyślij CV

Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży logistycznej, poszukujemy osoby na stanowisko

KIEROWNIKA ODDZIAŁU

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie dużym zespołem pracowników ok. 100 osób 
  • Realizacja zadań i wytycznych handlowo-operacyjnych na podległym obszarze, zgodnie z założeniami budżetowymi
  • Kreowanie strategii działań podległego zespołu (operacyjnych, sprzedażowych, marketingowych) w celu realizacji założeń oraz utrzymania jak najwyższych standardów usług i obsługi klienta
  • Zarządzanie działalnością operacyjną oddziału
  • Zapewnianie efektywnego zarządzania i rozwoju pracowników
  • Zapewnienie poziomu rentowności oddziału
  • Odpowiedzialność za selekcję wykwalifikowanych pracowników na wolne stanowiska

Wymagania:

  • Co najmniej 5 lat udokumentowanego doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • Bardzo dobrej znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą w kanale b2b
  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności managerskie, zarządzania ludźmi, motywowania,
  • Umiejętność planowania i organizacji
  • Otwarta postawa wobec zmian i wyzwań

Klient oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy, samochód służbowy, laptop i telefon komórkowy
  • Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do karty multisport
  •  Pakiet szkoleń oraz możliwości rozwoju zawodowego