Recruitment Process Outsourcing

Jesteśmy liderem w zakresie Recruitment Process Outsourcing (RPO) na polskim rynku rekrutacyjnym.
Działamy jak wewnętrzny dział rekrutacji firmy, przejmując większość lub część funkcji związanych z rekrutacją pracowników / specjalistów w danej firmie. Zapewniamy pełną organizację procesu rekrutacji, podczas gdy nasz Klient może się całkowicie skoncentrować na prowadzeniu biznesu. Menedżerowie / specjaliści po stronie Klienta mogą skupić się na swoich podstawowych obowiązkach, a działając z nami firma jest w stanie zatrudnić więcej cennych pracowników.

Grupa HRC zarządza całym procesem rekrutacji: od profilowania stanowisk pracy do monitorowania przebiegu zatrudnienia nowych pracowników; przeprowadzamy testy specjalistyczne, badamy kompetencje, testujemy pracowników pod kątem predyspozycji i cech osobowości. Dzięki RPO przeprowadzonym przez Grupę HRC Klient skraca czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, podnosi jakość kandydatów oraz zwiększa standardy rekrutacyjne.

RPO - Zakres usług

Zakres usług, w zależności od wymagań Klienta, może obejmować (ale nie ogranicza się do):
- poszukiwanie specjalistów z wewnętrznych bazy danych oraz w bazie danych Grupy HRC,
- poszukiwanie specjalistów podczas giełd pracy,
- umieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych,
- analizę CV i listów motywacyjnych,
- zarządzaniem  odpowiedziami do kandydatów,
- współpracę z uczelniami wyższymi i biurami karier (employer branding), 
- docieranie do aktywnych specjalistów aktualnie nie poszukujących pracy i zapoznawanie ich z ofertą pracy.